FANDOM

Philippe Blanchet es un nacionalista occitan qu'a pas encara fach lo coming out.

CitacionsEdit

"L'Occitanie n'a jamais eu le moindre début de commencement de réalité historique (M. Agulhon 1980 Bayle 1975 Riviere 1980 & 1982, Blanchet 1990)", Philippe Blanchet, Le provençal: essai de description sociolinguistique et différentielle, Peeters, 1992 GoogleBooks: p. 43

Blanchet cita:

  • Maurice Agulhon, 1980 (de trobar) (L'impossible prison [Texte imprimé] : recherches sur le système pénitentiaire au XIXe siècle / [Maurice Agulhon, Jacques Léonard, Michel Foucault, Michelle Perrot, etc.] ; réunies par Michelle Perrot ; débat avec Michel Foucault ?) (Histoire de Toulon [Texte imprimé] / publiée sous la direction de Maurice Agulhon, Toulouse: Privat, 1980 ?)
  • Louis Bayle, Procès de l'Occitanisme, Toulon: l'Astrado, 1975
  • el meteis, "Les Provençaux et le provençal : résultats d'une enquête", XVIIe Colloque international de linguistique fonctionnelle, Leon, repris dans Lou Provençau à l'escolo, Marseille, n°124, 1990-4, pp. 10-12
  • Jean-Claude Rivière, Langues et pays d'Oc, Toulon: L'Astrado, 1980
  • Jean-Claude Rivière, "Situation des langues d'oc", L'information grammaticale, n°12 pp.14-18 et n°13 pp.11-16. Responsa de R. Teulat e responsa de Rivière aicí.

Valent a dire de 5 referéncias, una autocitacion e doas publicacions ideologicament marcadas (l'Astrado).

E sus Agulhon, quand escriu "Le Centre et la Périphérie" e qu'emplega mai d'un còp Occitan e Occitanie? (Ref. de la revirada anglesa).

Blanchet repren exactament las referéncias dins sa contribucion "Attitudes théoriques et pratiques à l'égard des langues et cultures populaires dans le domaine de la classification linguistique : l'exemple du provençal" dans Ch. Vielle, P. Swiggers et G. Jucquois (ed.), Comparatisme, mythologies, langages, en hommage à Claude Lévi-Strauss, Collection de la Bibliothèque des Cahiers de l'Institut de Linguistique de Louvain, n° 73, Louvain, Peeters, 1994, p. 347-380.

Dins sa critica de la tèsi de D. Sumien (aicí - responsa ailà) n'acaba amb una bibliografia de 12 referéncias que 7 son d'el (!), una es Fontan e una autra es un libre militant (langues d'oc, langues de France)...

Vos disi, demoram lo coming out!

Tanben veireEdit